27. mar. 2009

Lora lie damer




Jeg blev helt vild med de stoffer med damer på, da jeg så dem på nothern quilts netshopwww.northernquilts.no. så dem måtte jeg bare have sendt hjem til mig. senere fandt jeg så flere damer hos Himmelblå. Det er Lora lie designhttp://www.loraliedesigns.com/, og nu har jeg kigget på hendes hjemme side. Minsandten om der ikke også er broderi mønstre til maskine, så nu vil jeg prøve om jeg kan få sådan nogle sendt, så jeg kan komme mere igang med mit broderi modul.


Berit

4 kommentarer:

  1. Hej Berit, jeg prøver lige om det jeg gør er rigtigt. Jeg kan godt skrive en kommentar her hos dig.

    SvarSlet
  2. Jeg prøver lige når jeg er logget på med wordpress.

    SvarSlet
  3. Jeg har lige læst at Hanne ikke kunne skrive her, nu prøver jeg lige.

    SvarSlet
  4. hej igen

    Jeg kan bare ikke...på wordpress

    SvarSlet

Tak for at du lægger en kommentar på min blog, det er altid hyggeligt at læse dem.