18. jan. 2010

Week-end




UH! jeg var så en af de heldige der var med på sy week-end på klæke hostel. SKØN!! week-end.


Jeg havde valgt at gøre noget af det der ligger, og har ligget længe skulle gøres færdig, så frem fra gemmerne kom der 2 tæpper. det ene manglede KUN kanten, og det andet ( sort og pink) var kun lige blevet skåret, så havde det fået lov at ligge i en 3 år. Men nu mangler det såkun at blive monteret og quiltet MEEEEN! det kan jo også tage lang tid. Godt har jeg bestemt at i år skal der gøres noget færdig, og fordi der måske skal spares lidt. Der blev nemlig taget en vigtig beslutning i week-enden. JEG SKAL MED TIL USA TIL AMISH FOLKET. Det er vildt, så nu kan hele sommeren gå med at glæde sig til det.


Berit


4 kommentarer:

  1. Kjempelekkert teppe - det sorte og pinke... du bør bare sy det ferdig med een gang :o)

    USA og amish - det har jeg også lyst til!

    SvarSlet
  2. God tur til Amish folket, det er værd at glæde sig til.
    Hilsen Esther

    SvarSlet
  3. Ja Berit, det er rigtig dejligt at du og Hanne også skal med til USA til efteråret. Nu er vi så 6 der kender hinanden der skal afsted sammen. Jeg glæder mig også helt vildt.

    SvarSlet
  4. Skønne tæpper du har syet - jeg kan godt forstå at du glæder dig til turen til USA, jeg kender flere der har været af sted på den tur og det er helt utroligt hvad de har oplevet og købt med hjem ;o)

    SvarSlet

Tak for at du lægger en kommentar på min blog, det er altid hyggeligt at læse dem.