3. okt. 2010

jeg/vi skal til fødselsdag ved min niece lige om lidt, hun er også lige blevet udlært kok, så derfor skal hun have grydelapperne med kokke på. Jeg har lige nået at lægge sidste hånd på grydelapperne ( som jeg også startede på idag til middag) jeg nåede det.
Min symaskine har fået lov at brodere kokkene, og det tog lige lidt længere tid end planlagt.
Hun har så i en længere periode snakket meget om vinkoen, den kunne hun ikke stå for, og sidste år nåede jeg det så ikke, men i år blev det. Håber hun bliver glad.
De andre jeg har syet, syntes jeg det er lidt svært at holde styr på vattet i mule og hoved, så denne gang har jeg så puttet vattet i en nylon strømpe, og så syet den fast til nhovedet sammen med ører og horn. Det blev meget bedre.


Berit

9 kommentarer:

  1. Hvor er den altså god, den ko. Din niece må da bestemt blive glad for gaverne. Hun kan da ikke andet.

    SvarSlet
  2. Hvor er begge gaver blevet søde - den ko er "lige i øjet",

    SvarSlet
  3. Utrolig flotte gaver du har laget til din niece. Smart tips med den nylonstrømpen til vatten - det skal jeg huske på når jeg en gang skal sy min vinku.

    SvarSlet
  4. Skønne gaver til niecen, de må da have vagt jubel

    SvarSlet
  5. Hvor er koen sød - jeg har købt mønstret men ikke fået syet den endnu. Godt tip med vattet...

    SvarSlet
  6. Sød vinko og en dejlig gave at modtage, din niece er heldig.

    SvarSlet
  7. Både vinko og grydelapper er søde. Du er rigtig god til at sætte farver sammen :o)

    SvarSlet
  8. Hei!
    Ville bare si at jeg har tittet innom bloggen din og kost meg masse. Du lager mye fint.
    Berit

    SvarSlet
  9. very pretty and funny :-)

    SvarSlet

Tak for at du lægger en kommentar på min blog, det er altid hyggeligt at læse dem.