27. dec. 2010

5. omgang

af DU er færdig, så nu gælder det 6. og sidste omgang.
Men først skal jeg liga have riet de sidste 2 af Sarah´s sampler, så de er stue/sofa venlige.
Jeg håber at I alle har haft en rigtig god jul, jeg har ihvertfald. Været til god julefrokost, og skal lige nå en mere idag. Lars har givet mig et pulsur i fødselsdagsgave, jeg har tænkt lidt på, hvad han mon mener med det. Han har ihvertfald forklaret meget med at jeg kan ligge løbe ruter ind, og måle op hvor lange de er osv. osv. osv. Men det bliver ikke lige nu hvor det er så koldt, men så må jeg hellere komme igang igen,så jeg kan blive klar til kvindeløb her til sommer. Nå, han har også foræret mig øreringe, og en jelly role med bog til, så det er bare helt super.
Berit

3 kommentarer:

  1. sikke lækre gaver du har fået af manden ..... med eller uden bagtanke :) - super flot 5. omgang :)
    kh♥

    SvarSlet
  2. Rigtig flotte blokke og dejlige julegaver. Jeg var også selv så heldig at få en Jelly-Role.

    SvarSlet
  3. Flotte blokke. Din lille fugl er slet ikke til at stå for ;-).

    SvarSlet

Tak for at du lægger en kommentar på min blog, det er altid hyggeligt at læse dem.