2. sep. 2011

Nr 1

Blok nr 1, færdig

9 kommentarer:

  1. waw, det bliver flot. Er teknikken needleturn?
    Hilsen Esther

    SvarSlet
  2. jeg har brugt bak basting

    SvarSlet
  3. Det ser godt ud.
    Glæder mig til næste afsnit :-)
    Knus Pia

    SvarSlet
  4. Den har du da egentlig hurtigt "fået skovlen" under. så er det måske DIN quilt jeg skal låne til Nordisk Træf? ;-) Knus

    SvarSlet
  5. Hvor ser din første lollipop tree blok skøn ud, flotte løsninger med bladene og cirklerne.

    SvarSlet
  6. Wauh, blokken er bare blevet super flot.

    SvarSlet
  7. wauw var det første ord der lige faldt mig ind :o) ...så den da det er et flot 1.afsnit
    knus♥

    SvarSlet
  8. Hold da helt op, hvor er det flot, og sikke et arbejde.

    SvarSlet

Tak for at du lægger en kommentar på min blog, det er altid hyggeligt at læse dem.