2. mar. 2012

Lune boller

2 stk bolle varmer, den ene skal min svigerinde have. Den må være god når vi tager på camping tur, og sidder udenfor med morgen kaffen. Så kan bollerne holde sig lune
2 stk æggevarmer, den kan sættes inden i bolle varmeren.
Jeg kan oplyse at Helene Juul Design har fået flere mønstre hjem på kik igennem poser, plast til vinduerne.
Mønstret på bolle, og æggevarmer er fra Northern quilts

i Norge, men forhandles også af Helen Juul

Min pc er en ældre dame, og hun driller mig hetil morgen, så billerne er kastet ind. Men I kan sikkert godt se meningen med hele rodet:)
Ha` en god dag.
Berit

7 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet gode. Både bollevarmeren og æggevarmeren. De skal nok vække begejstring hos modtager. God dag til dig.

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine begge to, dem bliver svigerinden helt glad for.

    SvarSlet
  3. Det ser da godt ud Berit, og så lige 2. stk......
    Jeg har også tænkt at det er en god gave, men ikke fundet den rette modtager endnu....så jeg venter med nr. 2

    SvarSlet
  4. De er rigtig smarte.
    Det må jeg vist prøve :o)

    SvarSlet
  5. Your quilts/crafts are so fantastic! It's so nice to find other quilters all around the world!
    www.quiltworld2.blogspot.com
    Hugs, Ulla (from Finland)

    SvarSlet
  6. Morsomme egge- og bollevarmere! Morsomt å se dem som quiltearbeider, jeg laget slike for leeeeenge siden, men da bare som tre enkle lag med stoff og skråbånd rundt kantene. Men de holder selvsagt bedre på varmen når de er vatterte og tykkere!
    God helg!

    SvarSlet
  7. Hvorfor er det lige, at det klinger lidt sjovt i mine øren???

    SvarSlet

Tak for at du lægger en kommentar på min blog, det er altid hyggeligt at læse dem.