22. mar. 2013

Det går!!

Her laves der Dear Jane, ind imellem alt det andet jeg har fået gang i. Det kommer senere.
5 Dear Jane blokke er helt færdige, endda med stolper:-) tænkte, at det var godt nok mange stolper at sy på, når alle blokkene var færdige.
Der syes på maskine, amerikansk, applikeres + der er et par stykker hvor det er en blanding af maskinsyning, og applikation.
Der er 9 blokke der er gjort klar, et par stykker er jeg begyndt at sy lidt på, men er så startet på en anden blok. Rod, ja, men spændende:-)
3 blokke er kun kommet ud af kopimaskinen, de bliver nok gjort klar i løbet af week-enden, måske.
God week-end
Berit





7 kommentarer:

  1. Der er fart over feltet hos dig, Berit. Følger jeres Dear Jane med interesse.
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Ser super godt ud. Det bliver rigtig sjovt at se blok-samlingerne næste gang vi mødes i DJ!

    SvarSlet
  3. Det ser godt ud det som du har fået lavet.

    SvarSlet
  4. Godt gået , fremad fremad det går bare over stok og sten med dine Dear jane Super :O)

    SvarSlet
  5. Hvor ser det godt ud, kender du denne her side,
    http://quiltbee.free.fr/
    jeg er helt vild med den fordi der kan jeg se hvordan de ser ud på bagsiden..... Knus

    SvarSlet
  6. Wauv. Sikken et arbejde. Det er rigtigt spændende at følge jeres Dear Jane projekt. Men for Søren, det må være et stort arbejde.
    Kh hanne

    SvarSlet
  7. Hold da helt op. Der sker da godt nok en hel masse hos dig.
    Jeg kom jo til at købe stof til et tæppe i lørdags, så mine DJ blokke er ikke så interessante lige nu.

    SvarSlet

Tak for at du lægger en kommentar på min blog, det er altid hyggeligt at læse dem.