15. mar. 2015

Middelfart

Jeg har været en tur i Middelfart, til messe. Der var meget der kunne frist, men!! 
Disse broderier, har jeg været vild med i mange år, og det blev ikke mindre, da jeg så hvordan Gitte Møldrup fik dem sat sammen med nogle små patchwork firkanter, for nogle år siden. Ikke at jeg får gjort det:-) har prøvet at få fat i dem, men produktionen var stoppet, så det opgav jeg. Nu er den genoptaget. De måtte altså med hjem.

Dem her kunne jeg heller ikke stå for. Og nu kommer det, jeg skal være farmor, så nu var anledningen til at købe dem. Der skal laves et sæt sengelinned:-)

Jeg besøgte "Tante grøn" den dejligste garn butik. Desværre ligger en i Odense. Et par små bukser. Der er godt nok mange år siden jeg har strikket. Ca 20. Men jeg må prøve igen:-)

Ja, farmor genet tog virkelig over:-):-) en lille strik trøje blev det også til.
Fortsat god søndag
Berit

7 kommentarer:

  1. Kan nu godt forstå du måtte ha' de træer med hjem! Stort tillykke med din nye titel, der er et par forældre som bliver glad for din produktivitet. Sikke nogle fine strikmodeller, og du skal nok kunne huske at strikke, selv efter 20 år, jeg er også startet igen efter så mange år og det går fint nok med lidt hjælp fra nogle der kan!

    SvarSlet
  2. Dejligt at de træer er blevet sat i produktion igen, der var mange der spurgte efter dem, da jeg monterede dem for min mor.
    God fornøjelse med at strikke og stort tilykke med den kommende titel.

    SvarSlet
  3. Jeg tror at strikke er det samme som at cykle, når først man har lært det glemmer man det ikke :0)
    Fine ting du har købt på messen, og dejligt du nu kan få gang i alle baby tingene :0)
    Hanne

    SvarSlet
  4. Smukke ting, du har købt. Held og lykke med farmor titlen!

    SvarSlet
  5. Jeg kan godt forstå at du købte træerne. De er så flotte. Den lille baby bliver da vist lidt forkælet lige fra starten af 😀

    SvarSlet
  6. Tillykke med den nye tittel😊 du får da travlt, nogle flotte og spændende ting, du har købt.

    SvarSlet
  7. Wauh, fine lækre ting du fik indkøbt. Spændende med din nye titel :-).

    SvarSlet

Tak for at du lægger en kommentar på min blog, det er altid hyggeligt at læse dem.